Obserwatorzy

czwartek, 6 grudnia 2012

Świąteczna wymianka :)

Wzięłam udział w świątecznej wymiance zorganizowanej przez Spis Polskich Blogów
Osobą, która mnie wylosowała, była Laobeth z bloga robótkowo TFUrczo. 
Zawartość bardzo mi się spodobała tym bardziej, że są to gwiazdki, które z wielką przyjemnością zawieszę na choince a jeszcze bardziej dlatego, że sama jestem beztalenciem w posługiwaniu się szydełkiem. Laobeth bardzo Ci dziękuję za prezent. Teraz ja muszę się pospieszyć ze swoją niespodzianką, którą wyślę do osoby wylosowanej specjalnie dla mnie.



Biorę się do roboty a Was pozdrawiam w ten zimny ale jakże uroczy dzień :)


4 komentarze:

Baśka pisze...

świetne te gwiazdki-pozdrawiam:)

Anna pisze...

Przepiękne śnieżynki! Każda inna, choineczka będzie pięknie wystrojona.

weronkaa84 pisze...

Śliczne:)

Laobeth pisze...

bardzo się cieszę, że trafiłam w Twój gust i prezenty się podobają :) pozdrawiam zimowo :D