Obserwatorzy

poniedziałek, 4 marca 2013

Tildowe ptaszki :)

Bezchmurne niebo, na termometrze w słonku 16 stopni, wiosna robi się na całego. Słoneczko zagląda wszędzie gdzie tylko się da. Zakwitły przebiśniegi, aż żyć się chce.
Znalazłam w domu parę szmatek i popełniłam takież oto ptaszki, wszędzie ich pełno wkoło więc też takie chciałam mieć, a co mi tam :)





Nawet nie spodziewałam się, że mi to tak szybko pójdzie, baaa powiem szczerze, że to sama przyjemność szyć te ptasiory .

Oto szablon wg, którego powstały ptaszyska ( wystarczy wydrukować )



Pozdrawiam :)



18 komentarzy:

Ania pisze...

Śliczne, bardzo wiosenne :)
Pozdrawiam

czary mary z materiału pisze...

Śliczne ptaszki,wiosna na całego:)

PIETRUSZKA Garden&HandMade pisze...

Bardzo wiosennie! Pięknie wyglądają zarówno w domu jak i w ogródku :)

Unknown pisze...

Bardzo ładne ptaszki :)

Gosia-Stare Pianino pisze...

śliczne:))

weronkaa84 pisze...

Jakie słodziaki:)

Anna pisze...

Śliczne! U mnie też podobna tematyka :))

Kasik pisze...

śliczne. Ja zapamiętale szyję ostatnio gąski. Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Prześliczne wiosenne ptaszki:)

Aldona pisze...

prześliczne ptaszki, pozdrawiam Ala

decoriada pisze...

śliczne ptaszki, jeszcze tylko trzeba im karmnik zrobić :) ale to już na zimę :p
pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mojego bloga
Agata :)

Marta mama chłopaków pisze...

Witam. Chciałabym zaprosić Cię na "Książeczki synka i córeczki" oraz na "Babylandię" na dwie zabawy, w obu do wygrania ciekawe książki, ale nie tylko, bo jest również kilka sztuk biżuterii hand-made i drobiazgów do tworzenia biżuterii :) Nie chce narażać się wklejając bezpośrednio linki, ale jeżeli byłabyś zainteresowana to blogi znajdziesz w moim profilu :) Może miałabyś ochotę wziąć udział? Nie żebym namawiała, po prostu polecam :)

madzialena pisze...

Śliczne, wiosenne ptaszki, słodkie kolorki:)

Naja pisze...

Śliczne są te ptaszki! I pomyśleć, że jeszcze nie miałam okazji ich uszyć... chyba spróbuję w najbliższym czasie :)

Margolcia pisze...

Bardzo ładne, podoba mi się bardzo motto przewodnie, ostatnio wiele myśle o różnych sprawach dodałaś mi nowych spostrzeżeń a u mnie jest tak...http://klubtilda.blogspot.com/2013/03/blog-post.html...

Anonimowy pisze...

Piękne są Twoje maleńkie cudeńka. Zapraszam Cię do siebie na blooga: mojeklimatylonia.bloog.pl

Anonimowy pisze...

It's genuinely very difficult in this busy life to listen news on TV, therefore I only use world wide web for that purpose,
and get the most up-to-date news.

Also visit my page - Las Vegas Microwave Service

สล็อต pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.