Obserwatorzy

piątek, 15 marca 2013

Kłapouchy


Na dzień dobry witam nowe obserwatorki. Miło mi, że do mnie trafiłyście :)
Dziękuję z całego serducha za wszystkie komentarze pod poprzednimi postami :)

Wzięłam udział w candy  u Króliczej Mamy i wygrałam tego oto wspaniałego króliczka z ogromnie wielkim serduszkiem. Agnieszko dziękuję również za wspaniałą świąteczną kartkę z życzeniami, a Was serdecznie zapraszam na bloga . Zajrzyjcie i się inspirujcie  KLIK


A ja przedstawiam Wam nową parkę, która powstała przed chwilką, a że należę do osób niecierpliwych musiałam się Wam pochwalić  natychmiast :) :) :)  Kręcą mnie te króliki :)




Szyja się następne :)

Buziaki


7 komentarzy:

Unknown pisze...

Śliczności :-)

Swojskie jedzonko - Katarzyna Michoń pisze...

cudne ,słodziaki ,bardzo mi się podobają-pozdrawiam serdecznie

Aneta Kowalska pisze...

przesliczne te króliki aż żałuję że trafiłam tu siedząc na telefonie bo nie mogę cię dodać do obserwowanych a co jak jutro tu nie trafie :'-C pozdr i zapraszam do nas

weronkaa84 pisze...

Wszystkie króliczki są fantastyczne:)

Bożena pisze...

Witam ,robisz tyle cudowności,że nie sposób do Ciebie nie zaglądać:)

Aguska31 pisze...

Gratuluje wygranej :) Wszystkie kroliczki Cuudne :) Suuper parka i jakie fajne ciuszki maja :) Suuper :) Pozdrawiam Agnieszka

VanGugi pisze...

Te zajaczki sa REWELACYJNE i maja to do siebie, ze kto by sie za ich uszycie nie zabral temu wyjda fantastycznie! Warunek jest jeden-trzeba umiec szyc.