Obserwatorzy

czwartek, 26 kwietnia 2012

Wyróżnienie

Jest mi niezmiernie miło i przyjemnie.
Zawartość mojego jeszcze świeżego bloga i skromne jego progi spodobały się JanuliC
Za co z całego serduszka dziękuję za wyróżnienie, którym mnie obdarowała.
JanulaC - dziękuję bardzo :)



Zaletą tegoż wyróżnienia mnie jest możność obdarowania następnych osóbek zajmujących się z miłością do pisania i prowadzenia blogów.

Jest mi niezmiernie ciężko obdarować inne blogi, ponieważ jestem zachwycona wszystkimi osóbkami, które zaszczyciły mnie jako obserwatorki, jako goście i jako stałe bywalczynie zaglądające do mnie :) i które ja odwiedzam codziennie i zachwycam się ogromnie i nie potrafię wyróżnić pięciu czy dziesięciu blogów

Jestem zafascynowana wszystkim co się w tym blogowym świecie dzieje i każdy wg mnie blog zasługuje na wyróżnienie.

Więc moje kochane dziewczynki to wyróżnienie ofiaruję Wam wszystkim. Za inspirację,  za pomoc, za to, że w trudnych momentach jesteście ze mną, za Wasze komentarze, słowa otuchy i wsparcia i za Waszą ogromną miłość do pasji, którą to ja zarażam się każdego dnia czytając i oglądając Wasze prace.

Dziękuję wszystkim odwiedzającym. Pozdrawiam nowych obserwatorów i czekam na następnych gości mojej przygody z blogowaniem.


 


6 komentarzy:

Anna pisze...

Gratuluję wyróżnienia!
I dziękuję :)

Jagna pisze...

Gratulacje :)

Unknown pisze...

Gratuluję !
Jest to bardzo miła sprawa, tak mi się wydaje przynajmniej ;)

Zapraszam do mnie na truskawkowe candy ;)

Ajka-AllaK pisze...

Gratulujem ;)

Wiola pisze...

Moje gratulacje:)

Mama.Programistka pisze...

ode mnie również gratulacje :)