Obserwatorzy

sobota, 21 kwietnia 2012

Zabawa PODAJ DALEJ :)

Święta, święta i po świętach.
Wiosna całą gębą zawiatała do nas na stałe. Co prawda pierwsza jaskółka wiosny nie czyni ale to właśnie dziś zobaczyłam pierwszą jaskółeczkę tej wiosny, lecącego bociana też już widziałam a i słupek ciepła na termometrze dziś wskazywał 29,7 stopni w słoneczku w samo południe.

Ale przechodzimy do meritum sprawy.
Wzięłam udział w zabawie "podaj dalej"  z bloga u Nigi

Oto co otrzymałam :)





Bogusiu wielkie dzięki za niespodziankę ( byłam pod wrażeniem no i oczywiście jestem nadal ).

Więc jeśli chcesz wziąć udział w tej zabawie i otrzymać ode mnie mała niespodziankę zapraszam do zabawy :)
zasady:
1. DWIE osoby, które pierwsze zapiszą się pod tym postem otrzymają ode mnie drobiazg .
2. Osoby te proszę o przesłanie swojego adresu na mój adres email   matylda37@amorki.pl
3. Osoby te muszą ogłosić taką zabawę u siebie na blogu po otrzymaniu ode mnie prezentu.
4. Prezenty wysyłam jak najszybciej żeby dalej się bawić.

Miłej zabawy :)




4 komentarze:

Amlai pisze...

Chętnie się zapiszę na drobiażdżek u Ciebie :)

Jagna pisze...

Śliczne prezenty :)
I ja chętnie wezmę udział w zabawie :)

MAKIN pisze...

No i się spóźniłam! :)

JanulaC pisze...

... u mňa na blogu máš ocenenie, za Tvoj nádherný blog...