Obserwatorzy

Google+ Followers

poniedziałek, 21 maja 2012

Drewniane świeczniki

Ostatnio zafascynowały mnie drewniane świeczniki własnej roboty, więc postanowiłam takowe sobie sprawić. A, że posiadamy sprzęt stolarski wykonanie wcale nie było trudne.
 I powstało parę kompletów świeczników różnej długości, które postanowiłam sprzedać jako surowe nie malowane do decoupage.
A sobie pomalowałam czarną bejcą, nie lakierowałam bo nie chciałam, aby się za bardzo  błyszczały. Pięknie się prezentują i pięknie widać na nich słoje
 Rozmiar świeczników
wysokość: 12 cm, 9 cm, 6 cm, 3 cm
szerokość: 5,5 cm x 5,5 cm
Otwór na wkład: T-light. (średnica 40mm)





Jeżeli ktoś chce sobie takie sprawić to mam jeszcze dwa komplety na sprzedaż, również czarnego koloru. Info na priv.

15 komentarzy:

Anna pisze...

Piękne świeczniki!
Proponuję pomalować matowym lakierem, wtedy będą lepiej zabezpieczone.

inka pisze...

Wielkie dzięki :) Wydaje mi się, że bejca sama w sobie również jest dobrą ochroną :)

Pracowite Słoneczko pisze...

Są piękne!
Świetny pomysł i świetne wykonanie:)

Jagna pisze...

bardzo ladne :)

FiolQak pisze...

:) bardzo , bardzo mi się też takie podobają i sama tez zrobiłam malując tylko bejcą.pozdrawiam

Anna Ścigaj pisze...

Pięknie wyglądają w takiej ciemnej oprawie.

inka pisze...

dzięki dziewczynki :) za miłe słówka :)

Agata Agatuszka pisze...

..Jak miło Cię znowu powitać
..pocieszyć,pozdrowić,
..poklikać
..o zdrówko dzisiejsze popytać
..przyjaźni pozwolić rozkwitać

..Humorku Ci życzyć dobrego
..przeżycia dnia wspaniałego
..miłości doznawać od wszystkich
..radością dzielić się z bliskim

Asia pisze...

Bardzo eleganckie i nastrojowe świeczniki , Gratuluję pomysłu!

Asia pisze...

Bardzo eleganckie i nastrojowe świeczniki , Gratuluję pomysłu!

t-renia pisze...

No przecudnej urody:)Też mi się bardzo podobają;)

Isskaa pisze...

Bardzo mi sie te swieczniki podobaja :) Fajny pomysl :)

Alicja pisze...

Ciekawie wyglądają ;)

Anonimowy pisze...

Witam ,śliczne są te świeczniki... Byłabym zainteresowana takim kompletem:)

Anonimowy pisze...

oto moje gg.3917417
Proszę o kontakt:)