Obserwatorzy

sobota, 5 maja 2012

Wyróżnienie

Nawet nie macie pojęcia jak bardzo zostałam zaskoczona i to w jak najbardziej pozytywnym znaczeniu tego słowa.
Maj przywitał nas przepięknym słoneczkiem oraz Jasminy rękodzieło zaskoczyło mnie wyróżnieniem za które serdecznie dziękuję.
Jest mi niezmiernie miło, że komuś się podoba to co robię :) pasja do rękodzieła i miłość do kwiatków, bratków i stokrotek
To już drugie  w ciągu paru tygodni wyróżnienie więc jest mi jeszcze milej :)
 


Przy poprzednim wyróżnieniu nie napisałam nic o sobie, więc w kilku zdaniach powiem Wam tak cichutko co kocham, lubię i szanuję :)

1  Kocham swoją rodzinkę, bez której nie wyobrażam sobie życia
2  Uwielbiam wiosnę, bo jest najpiękniejszą porą roku.
3  Cenię szczerość u ludzi
4  Kocham moje roślinki, mojego czworonoga i kocura, który chadza swoimi ścieżkami
5  Szanuję wszystko co żyje i jest zależne od nas samych 

Moje motto        "Jeśli Pan Bóg zamyka drzwi, to gdzieś otwiera okno."

Zgodnie z zasadami wyróżniam 7 blogów, które podziwiam za pomysłowość i kreatywność i są dla mnie inspiracją do dalszych działań :):):)


Iwonce  Truskawkowo  
Bogusi  NIGISWIAT   
Kasi      Rękodzieła Kasiuleczki
Grodzi  Kuźnia Upominków
Ela        MOJE PASJE
Dorotka Robótkowy kącik Doris
Iwonka  Moja pracownia 


Powodzenia dziewczynki w dalszej pracy twórczej. I zarażajcie nas swoim pasjami tak jak robicie to do tej pory :)



10 komentarzy:

Ela 17 pisze...

Bardzo dziękuje za wyróżnienie

Jasminy rękodzieło pisze...

Kochana gratuluję, wyróżnienie jak najbardziej Ci się należy. Baaa , nawet dwa hihi,a odebrałaś tylko jedno! Kopiuj drugie ! :)
Pozdrawiam :)

Ewa pisze...

Twoje motto chodzi za mną dzisiaj cały dzień....to tak prostuje wiele ścieżek ,że aż mnie "poraziło".
A poza tym gratuluje wyróżnienia.
Pozdrawiam Ewa:)))

Jagna pisze...

gratulacje :)

Anna pisze...

Gratuluję wyróżnień!

Anonimowy pisze...

Gorąco dziękuję za wspaniałe wyróżnienie :) Wielkie uściski i pozdrowienia :) :*
Iwona

http://iwona-reczniemalowane.blogspot.com

Unknown pisze...

Gratuluję i zarazem dziękuję ;*
Jestem baaaaaardzo pozytywnie zaskoczona ;)

Betinka :) pisze...

Gratuluję wyróżnienia :)

Unknown pisze...

gratuluję wyróżnienia,
masz fajne pomysły,
będę podglądać chętnie, pozdrawiam :)

Xementyna pisze...

Dziękuję za wyróżnienie :) Piękne rzeczy robisz... techniki tak odmienne od moich, więc podoba mi u Ciebie tym bardziej... na pewno będę zaglądać... Pozdrawiam!